Clary-CoroCantoro.reismee.nl

Foutje, bedankt....

Oeps, het systeem was sneller dan ik dacht: ik wilde alleen maar wat e-mailadressen alvast toevoegen, zodat dat klaar was voor het volgende verhaal. Blijkt nu dat iedereen meteen al is uitgenodigd.
Op zich niet erg, maar wel verrassend...

Ik hoorde ook iets over foutmeldingen. Mocht je die krijgen, hoor ik het graag. Dan kan ik de helpdesk aan zijn jasje trekken.
We willen natuurlijk wel dat alles naar behoren werkt tegen die tijd dat we vertrekken.

Reacties

Reacties

Elli Bodewes

Maakt niet uit hoor Clary. We zijn er klaar voor. Veel plezier met alles. Voorbereidingen zijn ook al leuk!

Janny

Hoi Clary, ik weet niet wanneer jullie gaan
Maar heel veel plezier??

Gea Ritskes

Van foutjes leren we dus niets aan de hand. Weet niet of ik mee kan naar Cuba helaas. Maar leuk idee dat blog.

RobajoR

Beetje laat, maar jouw 'foutje' geeft anderen toch maar mooi een kijkje in jouw reisblogkeuken.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!